עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
בנייה ונדלן
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

התחלה טובה ומבטיחה של כל עסק

צוות האתר

עסק טוב מתחיל בתכנון נכון ובהתנהלות יעילה של הליכי ההקמה. זה נכון לעסק קטן בדיוק כמו לחברה גדולה יותר. ההתחלה חייבת להיות מתוכננת לפרטי פרטים כמו לברר מה צריך להכין על מנת להירשם אצל רשם החברות. במשרד רשם החברות הקמת חברה כרוכה בהגשת מסמכים שונים כדי לרשום התאגדות מסחרית וזה כולל גם את שמות בעלי המניות של החברה התקנון שלה, החוזים וההסכמים בין בעליה והשותפים, תכנון פיננסי מדוקדק כדי לוודא שההון הראשוני קיים וגם תקנון מסודר ופרוטוקול על מנת להוכיח שמדובר בחברה מסודרת שמתנהלת על פי כל כללי המנהל התקין. את כל זה אפשר לעשות בליווי משרד עורכי דין שמצוי בתחום זה ויכול לעשות חלק מהעבודה למענכם, בעיקר ניסוח חוזים והסכמים, בירור מצב פיננסי ואפשרויות מימון וגם הסדרת פעילות החברה מבחינה רגולטורית בתחום שבו היא פועלת וניסוח הסכמים נוספים עם עובדים ושותפים. משרד לוי גלבוע מלווה את החברות של לקוחותיו בכל מה שנדרש מבחינה משפטית לעשות למענן כדי להסדיר את הפעילות ולרשום אותן כחוק.

תכנון העסק ופעילותו

כשאתם רוצים לפתוח עסק אתם צריכים לשאול את עצמכם מה יהיו הצדדים הנוספים של הפעילות שלכם והאם מלבד ייצור או מתן שירותים אתם זקוקים לתכנון מדוקדק יותר של כל הצעדים שלכם. זה כולל גם הישענות על ליווי משפטי על מנת לדעת מה לא לעשות ומה כן לעשות כדי לא לגרור תביעות נגדכם מצד לקוחות או ספקים או מתחרים, וזה כולל גם ייצוג שלכם מול רשויות מדינה וגופים שונים בהליכים שונים. לכל עסק יש היבטי מיסוי שחייבים לדעת עליהם גם כדי לא לצבור חובות ולהיקלע לתחום הפלילי, אבל גם כדי לדעת לתכנן את מדיניות המיסוי על מנת לחסוך ככל האפשר ולעשות זאת כחוק בלבד. כשיש לכם משרד עורכי דין שמלווה אתכם ועושה זאת אתכם ולמענכם, אתם מכוסים משפטית ואין אפשרות לטעות או להתנהל ללא כיסוי משפטי נכון כשאתם זקוקים לו.

משרד עורכי דין לשירותכם

כל עסק זקוק לליווי משפטי כשהוא רוצה לפעול נכון בעולם התחרותי של היום שמזמן גם משברים שונים בתקשורת שיכולים לפגוע ביחסי הציבור. זה עוד לפני שמדברים על התנהלות נכונה של עמידה בהתחייבויות ובתשלומים שונים לרשויות המס, לגופי המינוף שלכם ולספקים. אם אתם רוצים להקים עסק ולדעת שאתם עושים הכל נכון וגם מנהלים אותו ללא בעיות משפטיות ופיננסיות, הדרך הטובה ביותר היא למצוא משרד עורכי דין שמלווה אתכם כל הזמן. משרד לוי גלבוע מציע לכם את שירותיו וניסיונו המקצועי ללקוחות שרוצים להרוויח בעסקים ולמצות את הפוטנציאל שלהם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן