עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
בנייה ונדלן
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

על אלימות במשפחה ומערכת המשפט

צוות האתר

מערכת המשפט יכולה להיות מקום מאד מורכב ומרתיע במיוחד עבור אנשים שמוצאים את עצמם מסובכים בעניינים משפטיים הכוללים אלימות במשפחה, פשעים כספיים או מחיקת רישום פלילי. במקרים אלו, מומלץ להיעזר בעורך דין מומחה. עורך דין אלימות במשפחה שיבטיח את התוצאה הטובה ביותר עבור התיק שלכם. מהם התפקידים והאחריות של עורכי דין לאלימות במשפחה או בכלל עורכי דין העוסקים בעבירות כלכליות ורישום פלילי, וכיצד המומחיות שלהם יכולה לעזור לכם להתנהל נכון בבית המשפט? מיד תגלו את הכל.

למה חשוב להיות מלווים בעורכי דין מקצועיים מהטובים ביותר?

אלימות במשפחה היא נושא נרחב המשפיע על יחידים ומשפחות. עורכי דין העוסקים בנושא אלימות במשפחה הם עורכי דין המתמחים בייצוג של קורבנות, ובמקרים מסוימים גם בייצוג של הנאשמים.

בין אם אתם זקוקים לשירות עורך דין עבירות כלכליות ובין אם אתם זקוקים לעורך דין העוסק באלימות במשפחה, חשוב שתהיו מלווים באנשי מקצוע להם התמחות ספציפית בנושאים רגישים אלו, שכן לא כל עורך דין יכול לייצג אתכם כראוי, אם אינו מכיר את הנושא על בוריו.

באילו מקרים כדאי שתשכרו עורך דין לפשעים פיננסיים?

פשעים פיננסיים כוללים מגוון רחב של פעילויות בלתי חוקיות, כולל הונאה, מעילה, הלבנת הון וסחר במידע פנים. עורכי דין לענייני פשעים פיננסיים מתמחים בייצוג לקוחות הנאשמים או היו קורבנות לעבירות אלו.

כאשר מדובר על מחיקת רישום פלילי, חשוב לדעת שלרישום פלילי יכולות להיות השלכות מתמשכות על חייו האישיים והמקצועיים של אדם, כגון אפשרויות תעסוקה מוגבלות או הגבלות על דיור. עורך דין מחיקת רישום פלילי מתמחה בסיוע ללקוחות להגיש עתירה למחוק את הרישום הפלילי שלהם, בכל נושא מעבר לנושאים שדנו עליהם כאן מעלה.

לא מתפשרים על מקצועיות

בין אם אתם מתמודדים עם ההשלכות של אלימות במשפחה, התמודדות עם המורכבות של פשעים פיננסיים, או מבקשים לנקות רישום פלילי, עורכי דין מומחים ממלאים תפקיד קריטי בסיוע ללקוחותיהם בתיקים אלו מול מערכת המשפט. חשוב שתהיו מלווים בעורכי הדין הטובים ביותר למען בטחונכם, ולמען חיים איכותיים ורגועים יותר.

עורך דין אייל אבולפיה, בוגר תואר שני במשפט הפלילי, סיים בהצטיינות את התואר באוניברסיטת תל אביב. לעורך הדין אבולפיה ניסיון בתיקים מורכבים ורגישים מאד, עו"ד אבולפיה הוא סגן יו"ר הוועדה לעניינים פליליים מטעם לשכת עורכי הדין, במחוז תל אביב. עו"ד אבולפיה הינו חבר בוועדת המשטרה, ובוועדת החקיקה הפלילית של הלשכה.

למשרדו ניסיון מרכזי בפרקטיקה ובתיקי אלימות במשפחה, פשיעה, עבירות בסמים, עבירות מין ואף עבירות כלכליות. הייצוג הוא אישי ומלא. המשרד כבר סייע ללקוחות רבים להתחיל חיים חדשים ונקיים מדאגות. גם לכם מגיע חיים רגועים, שלווים ונטולי דאגה, צרו קשר כבר עכשיו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן