עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
בנייה ונדלן
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

תביעות רכוש- כנגד מי אפשר להגיש אותן?

צוות האתר

נזקים לרכוש  יכולים לקרות בסיטואציות שונות, בין אם מדובר על שריפה, נזקי רטיבות וצנרת בבית, תאונת דרכים ועוד. כל מקרה בו נגרם נזק לרכוש מהווה עילה לתביעת רכוש  כנגד גורם כלשהו. גורם זה הוא במקרים רבים חברת ביטוח בה יש לכם את הביטוח הרלוונטי. אם מדובר על נזק לדירה, התביעה מוגשת כנגד חברת הביטוח בה יש לכם ביטוח דירה. אם זו תאונת דרכים, על נזקי הרכוש תגישו תביעה כנגד חברת הביטוח של הנהג הפוגע. אם הנזק לרכוש נגרם כתוצאה מרשלנות של גורם כלשהו, למשל העירייה שלא טיפלה במפגע כמו בור בכביש או עץ על סף קריסה, יש מקום להגיש תביעה גם כנגד העירייה חשוב להתייעץ עם עורך דין נזקי רכוש כדי לתכנן את התביעה וכדי להגיש אותה באופן המקצועי ביותר.

נזקי רכוש בשל פעולות טרור ואיבה

מלחמת חרבות ברזל הזכירה לכולנו עד כמה גם הרכוש הבטוח ביותר שלנו: הבית, אינו חסין לכל פגיעה וגם בית יכול להיהרס בפעולות קיצוניות. כאשר מדובר על מקרה טרור ופעולות איבה האחראי לפיצוי, בין אם על רכב שהוצת או בית שנהרס, הוא מדינת ישראל. חשוב להתייעץ עם עורך דין נזקי רכוש לפני שעושים פעולה כלשהי. כדי שתקבלו את מלוא הפיצוי צריך להשאיר את כל הרכוש שנהרס במקומו עד ששמאי מטעם מס רכוש יגיע לאמוד את הנזק ואת הפיצוי הנגזר ממנו. חשוב להודיע על הנזק שנגרם עד שבועיים מהזמן בו קרה המקרה ולהגיש תביעה על כך עד שלושה חודשים לאחר מכן. במיוחד אם נפגעתם מפעולת טרור, ואפילו אם הפגיעה היתה ברכוש בלבד, חשוב להתייעץ עם עורך דין שינחה וילווה אתכם בתהליך עד קבלת הפיצויים.

נהיגה בשכרות: כשתעבורה ופלילים נפגשים

אחת מעבירות התעבורה החמורות היא נהיגה בשכרות. למעשה היא כבר לא מוגדרת בתור עבירת תעבורה בלבד אלא בתור עבירה פלילית. לכן, נהג אשר חשוד או נאשם בעבירה זו צריך להיות מיוצג ע"י עורך דין נהיגה בשכרות אשר מתמחה הן במשפט הפלילי והן בדיני תעבורה כך שיוכל לבדוק היטב את המקרה. נהגים רבים חושבים שאם נתפסו נוהגים בשכרות הדבר אבוד. עורך דין המתמחה בתחום ובקיא בחוקים יוכל במקרים רבים למצוא סדקים בכתב האישום או באופן בו פעלה המשטרה. לדוגמה בדיקת שכרות שלא על פי הנהלים יכולה לבטל את התיק לחלוטין או לפחות להביא לשינוי סעיף האישום מנהיגה בשכרות לנהיגה תחת השפעת אלכוהול שהיא עבירה חמורה פחות עם ענישה קלה יותר.

משרד עורכי דין MBM מתמחה במשפט הפלילי ומלווה לקוחות רבים, חשודים ונאשמים, לאורך התנהלות ההליך כנגדם ומצליח להביא להקלה בעונש או לסגירת התיק ללא העמדה למשפט. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן