עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
בנייה ונדלן
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

עריכת צוואה מראש בסיוע של עורך דין

צוות האתר

כשמאבדים אדם אהוב, מתמודדים עם רגשות עזים וכאב גדול. קשה מאוד לתמרן בחיי היומיום במצב של אבל, לכן, אם ניתן להקל אפילו קצת את חייהם של האבלים בעזרת תכנון מוקדם, כדאי לעשות זאת. עבודה עם עורך דין לשם עריכת צוואה יכולה לחסוך התמודדות עם בירוקרטיה ארוכה ומתישה, שמגיעה לצד ההתמודדות עם האובדן. עורך דין צוואות בירושלים, בחיפה, או בכל עיר אחרת בארץ, מדריך את האבלים בתהליך המשפטי המורכב שכרוך בטיפול בעיזבון של הנפטר – הוא מטפל בהליכים מתחילתם ועד סופם, מחלק את הנכסים למוטבים ומסדיר חובות שטרם נותרו. התהליך עלול להיות מורכב ולגזול זמן רב, לכלול דרישות משפטיות ומועדים שיש לעמוד בהם, לכן, עורך הדין משמש כמדריך בעל ידע רב המסייע להתנהל בנוף המשפטי בדיוק ובמומחיות.

דיני המשפחה ומה הם כוללים

תפקידו של עורך הדין לסייע גם בפתירת סכסוכים הנוגעים לירושה בין המוטבים ולערוך מסמכים אחרים. כמו כן, עורך דין המתמחה בצוואות וירושות לרוב יהיה בעל ידע גם בשאר דיני המשפחה. תחום דיני המשפחה כולל בתוכו סיוע בנושאים שונים מלבד עריכת הצוואות, כמו גירושין למשל. עורך דין גירושין בירושלים, או בכל אזור בארץ, יכול גם לייצג אתכם משפטית בהליך הגירושין, וגם לשנות את הצוואה בהתאם לסטטוס של בעל העיזבון. את הצוואה כאמור, ניתן לשנות בכל עת ובהתאם לכל שינוי – בין אם מדובר בשינוי דעתו של המוריש לגבי אחד המוטבים, או שינויים במשפחה כמו ילדים חדשים שנולדו, גירושין, נישואין וכדומה. כמו כן, שינויים בצוואה יכולים להיעשות גם בעקבות הוספה או איבוד של נכסים. כאשר מכרתם את הבית, או קניתם נכס חדש, תוכלו לעדכן את הצוואה על מנת שתהיה רלוונטית בעתיד.

פנו אל משרד עורכי דין מומלץ ומוביל

את עורך הדין שלכם חשוב לבחור בקפידה, גם אם מדובר במקרה פשוט כמו עריכת צוואה. עורך הדין שתבחרו לנושא ילווה את המשפחה שלכם בלכתכם, לכן, תרצו לוודא כי מדובר באדם אמין ומקצועי, בעל ניסיון רב בתחום ויחסי אנוש מספקים, שיכול להבטיח כי הצוואה שלכם תישאר תקפה משפטית ושהמשפחה שלכם תקבל תמיכה, רגשית ומשפטית, ברגעים קשים. זקוקים לסיוע של עורך דין צוואות בירושלים או כל התמחות אחרת בתחום דיני המשפחה? משרד עורכי הדין GEM שממוקם בירושלים, כולל שישה עורכי דין שמומחים בתחומים שונים, החל מדיני המשפחה, דרך דיני תעבורה, חדלות פירעון וגביית חובות וכלה בתחומי המשפט הפלילי. צוות עורכי הדין של המשרד מחויב לספק שירות אישי ומקצועי, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים ומציאת האפשרויות הטובות ביותר עבור הלקוח. פנייה אל המשרד מבטיחה חשיבה מחוץ לקופסא ומציאת פתרונות יצירתיים, כמו גם עבודה משפטית מיומנת ונחושה למען התוצאות הטובות ביותר עבור התיק שלכם. ניסיון מוכח ואלפי לקוחות מרוצים לא טועים – פנו אל המשרד כדי לישון בראש שקט, בידיעה שהתיק שלכם מטופל בידיים המקצועיות והטובות ביותר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן