עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
בנייה ונדלן
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

מתי תצטרכו לקבל חוות דעת של שמאי מקרקעין?

צוות האתר

כשאתם רוכשים דירה אתם יודעים כמה אתם משלמים עליה, כמה משכנתא אתם לוקחים וכמה תחזירו בכל חודש, בכפוף לשינויי ריבית ומדד, אולם אינכם יודעים מהו ערך הדירה עד שתקבלו חוות דעת מומחית של שמאי מקרקעין במודיעין, שייתן לכם את כל הנתונים. שמאות מקרקעין נדרשת בכמה וכמה מקרים גם במגזר הפרטי וגם במגזר המוסדי והעסקי. השמאות שנדרשת לפרטיים קשורה בדרך כלל לערך הנכס שבו הם גרים ועליו הם מקבלים משכנתא שנגזרת ממנו, ולביטוח שהם משלמים על הנכס. אולם זה אינו מסתיים שם משום שכל נכס משביח את ערכו במקרה הטוב, או מאבד ממנו במקרה הפחות טוב. גם את זה רצוי לדעת כאשר מתכוננים לפנסיה או חושבים להוריש את הנכס לילדים. השקעה בנדל"ן היא השקעה מקובלת בישראל גם לצורכי תוספת הכנסה פסיבית או לשנות הפנסיה, ולכן גם שם רצוי לדעת היכן להשקיע נכון בעסקת נדל"ן שמציעים לכם לקחת חלק בה. כדי לדעת אם אתם עומדים להרוויח ממנה או להפסיד, דוח של שמאי מקרקעין יפרוס בפניכם את התמונה המלאה וכך תוכלו להחליט. עו"ד מורן אטיאס – שמאית מקרקעין מוסמכת מלווה את הלקוחות שלה בכל מקרה כזה כדי לעזור להם לקבל החלטות נכונות.

כשאתם רוצים לשדרג את המגורים

בשנים האחרונות ראינו הרבה מאוד פרויקטים של פינוי בינוי או תמ"א 38, שמטרתם התחדשות עירונית וחיזוק מבנים נגד רעידות אדמה אבל גם לעזור לבעלי נכסים לשדרג את המגורים שלהם ולהשביח את נכסיהם. על מנת לדעת אם הנכס שלכם שווה את ערכו, מה האפשרויות שעומדות בפניכם ומה התמורות שתוכלו לקבל רצוי להיעזר בשירותי שמאי פינוי בינוי, שיגיש דוח שמפרט את כל מה שצריך לדעת על הנכס שלכם, יערוך טבלת ניקוד לדירות ויעריך את דמי השכירות הראויים לתקופת הפינוי. גם לכם חשוב מאוד לדעת זאת כדי להכריע האם להיכנס להרפתקה שלא תמיד מסתיימת בטוב, כדי שתוכלו למכור אחר כך את הנכס וליהנות מההשבחה שלו.

שמאות למגזר העסקי

המגזר העסקי זקוק לשמאות מקרקעין גם בגלל העסקאות הרבות והמגוונות שאפשר לעשות בתחום וגם כדי לדעת האם לקנות ולשכור מגרשים ומבנים לצורך הקמת מפעל או חברה וכיצד לעשות זאת כך שירוויחו מכך. במבנים מסחריים, תעשייתיים וציבוריים יש שיקולים רבים שצריך לקחת בחשבון. שמאות מקרקעין יכולה לקבוע את גורלה של עסקה גדולה ליזמים שיש להם חזון וזאת בעקבות בחינת ההתכנות הכלכלית של העסקה ומאפייניה. עו"ד מורן אטיאס – שמאית מקרקעין מוסמכת מלווה לקוחות רבים במגזר העסקי כדי לייעץ להם בנוגע לנכסים שהם רוצים להשקיע בהם למיזם מבטיח.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן