עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
בנייה ונדלן
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

מהן האפשרויות הקיימות להתמודדות עם חובות?

צוות האתר

התמודדות עם חובות ההולכים ותופחים היא אתגר של רבים, במיוחד בעלי עסקים אך בהחלט לא רק. מצב של מלחמה ללא ספק רק מגדיל את מספר המשפחות הנכנסות למצב כלכלי בעייתי ולחובות. חשוב גם במצב של לחץ וחובות לפעול בשיקול דעת ולא ללוות כספים מגורמים לא מורשים ומפוקפקים. כאשר החובות תופחים וכבר נפתחים כנגדכם תיקים בהוצאה לפועל ישנן דרכים שונות לפעול, תלוי בגובה החוב. ניתן להציע לנושה להגיע להסדר מחוץ לבית המשפט או שלא דרך ההוצאה לפועל. במקרים רבים הנושה יסכים לפשרה כלשהי כדי לקבל את כספו מהר יותר. אם מדובר על חובות גדולים שאתם יודעים שלא תצליחו להחזירם במלואם התייעצו עם עורך דין חדלות פירעון אשר בעזרתו תגישו בקשה לכניסה להליך והוא ילווה אתכם במהלכו.

מפשיטת רגל לחדלות פירעון ושיקום כלכלי

ההליך שהיווה ההזדמנות מבחינת חייבים לצאת מחובותיהם היה עד לפני מספר שנים הליך פשיטת רגל. החל מ 2019 שונה חוק פשיטת רגל לחוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי. ההבדל בין השניים הוא בעיקר באופן ההסתכלות על החייב. חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שם דגש לא רק על הסדרת החוב מול הנושים תוך ויתור על חלק ממנו אלא גם על שיקום החייב כדי שיוכל לצאת לדרך חדשה. רבים פונים אל עורך דין חדלות פירעון כדי שיסייע להם להיכנס להליך זה. חשוב לקחת בחשבון שאמנם בסוף התהליך מקבל החייב צו הפטר הפוטר אותו מחלק מחובותיו אך מצד שני מדובר גם על תהליך ארוך בו נמצא החייב במעקב אחר התנהלותו הכלכלית, השתלבותו בעבודה ויכולות להיות מוטלות עליו מגבלות שונות.

מדוע חשוב ליווי עורך דין לנכנסים לתהליך?

כאמור, הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי הוא אמנם הזדמנות עבור החייב לפתוח דף חדש אך הדבר כרוך בלא מעט מגבלות ובכלל התהליך הוא ארוך ולוקח כארבע שנים עד שמקבל החייב את צו ההפטר. עורך דין חדלות פירעון שילווה את התהליך יהיה מעורב בכל שלב ובכל מהלך. הוא יוכל לנסות ולהפחית מגבלות שיש כוונה להטיל על החייב כמו עיכוב יציאה מהארץ, שלילת רישיון ועוד. בכלל הוא יהיה לצד החייב בכל בעיה שמתעוררת, כמו הטלת צו תשלומים שמקשה על החייב לחיות את חייו בצורה סבירה לאורך החזרת התשלומים. במצב כזה עורך הדין יביא טיעונים והוכחות מדוע צו התשלומים שהוטל גבוה מדי.

עו"ד אריאל שׂמילה מתמחה בתחום חדלות פירעון, על הליכיו השונים, והינו בעל ניסיון וידע רב, גם מצידו השני של המתרס, שעה ששימש תקופה ממושכת כבא-כוח נאמן ומכיר היטב את הליך חדלות הפירעון מכל צדדיו. מומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. השירות הניתן הינו מקיף ויסודי וכולל הקשבה סבלנית, אמפטיה והפנמה לצרכים, יכולת בניהול מו"מ, ייצוג וליווי ככל הנדרש, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים בין היתר, מהתמחויות והשתלמויות בתחום, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הוא ישמח להעמיד יכולותיו המוכחות, כישוריו ואת התשתית הקיימת ברשותו לטובת אחרים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן