עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
בנייה ונדלן
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

לפעמים מגיע הזמן בו צריך לקבל החלטות חשובות

צוות האתר

מחשבות על העתיד לרוב יגיעו בצורת מחשבות על משפחה, עבודה טובה, זוגיות יציבה, כסף, ופחות על שלב הפרישה או הגיל השלישי, וכל הכרוך בכך. עם זאת, החיים יכולים להפתיע אותנו בכל זמן ומקום ואי אפשר לצפות מראש דברים קריטיים, לתכנן ולהתכונן כראוי בפניהם וכן, להמשיך לדחות יצירה של מסמכים חשובים. באמצעות עזרתו של עורך דין ייפוי כוח מתמשך יכול לעלות על הפרק – מדובר במסמך מחייב אשר ממנה עבורכם מיופה כוח שיכול לקבל החלטות במקומכם, החל בכל הקשור לנכסים שלכם, לבחירות הרפואיות שלכם, וכלה במקום המגורים שלכם. ייפוי כוח מתמשך יכול להיות רעיון טוב עבור כל אחד, בין אם מדובר באדם מבוגר, חולה, או צעיר ובריא. המסמך ניתן לשינויים בכל מקרה של שינוי במבנה הנכסים או המשפחה שלכם, בהחלפה של מיופה או מיופי הכוח ועוד, לכן, כדאי להתחיל לחשוב על הנושא כבר כאשר אתם צלולים ויכולים להחליט עבור עצמכם.

למה חשוב לערוך צוואה, על אחת כמה וכמה בסיוע של עורך דין

נושא חשוב נוסף שיש לתת עליו את הדעת, בעיקר כאשר מתבגרים ומתחילים לצבור נכסים, מתחתנים ומביאים ילדים לעולם, או נמצאים במצב בו המשפחה שקרובה אליכם אינה בהכרח משפחה גרעינית – חברים קרובים, שותפים עסקיים או שותפים לחיים, בני זוג שאינם ידועים בציבור, ילדים שאינם שלכם בצורה ביולוגית ועוד – הוא נושא הצוואה. כדאי להסדיר את נושא הצוואות והירושות מבעוד מועד, בעודכם יודעים למי אתם מעוניינים להוריש את הנכסים והרכוש שלכם בעתיד. באותה הנשימה, כאשר מתכננים לערוך צוואה חשוב להיעזר בעורך הדין המתאים. עם סיוע של עו"ד ירושות וצוואות יכולות להיערך ביתר קלות. לא תצטרכו להתמודד עם בחינה משפטית ומדוקדקת של הנוסח שלכם, אלא, תוכלו לתת לעורך הדין לנסח את הצוואה במקומכם על מנת שתהיה קבילה משפטית ותכובד בהתאם למבוקשכם.

בחירת עורך הדין המתאים

ענייני דיני המשפחה כמו יצירת מסמכי ייפוי כוח מתמשך או עריכת צוואות צריכה להיעשות עם רגישות מסוימת לנושא מצד המומחים. החשיבות בבחירת עורך דין טוב היא עצומה, שכן, חשוב לעבוד עם עורך דין שייקח אתכם ברצינות, יבין את החששות שלכם, ייתן מענה לדאגות שלכם וידבר אתכם בגובה העיניים. עורך דין רציני יספק לכם מידע חשוב על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטות הרלוונטיות עבורכם, ויעזור לכם להגיע אליהן בעצמכם. במשרד עורכי הדין מיה סגל ויסהוז, עורכת דין מעל 12 שנה, תוכלו להנות מהקשבה פעילה והבנה מעמיקה של הצרכים שלכם – המשרד שואף לאפשר שקיפות מלאה של התהליכים, להסביר, ללוות ולעטוף אתכם לכל אורך התהליך המשפטי. המשרד נשאר עמכם בקשר מתמיד ופועל על מנת להיות זמין עבורכם לכל שאלה ותהיה, כמו גם לעדכן אתכם בכל שלב בתהליך.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן