עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
בנייה ונדלן
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

החשיבות של תגובה בזמן לכל הליך משפטי

צוות האתר

זה קורה לפעמים בהפתעה ובאמצע החיים, כשאתם מופתעים על ידי המשטרה ונדרשים לחקירה, נעצרים או מוצאים את עצמכם במצב שבו יש חשד לפלילים מצדכם ואתם צריכים להגן על עצמכם. אנשים שאינם מגייסים ייצוג משפטי מהרגע הראשון שמתברר להם שהם נדרשים לכך על ידי זימון למשטרה או כאשר נשלח אליהם מכתב יידוע לחשוד, מסתכנים בכך שהם מאבדים זכות להגן על עצמם כראוי משום שיש זמן קצוב בחוק שבו אתם חייבים להגיב למכתב כזה שמודיע לכם על הגשת כתב אישום נגדכם. מרגע שקיבלתם אותו אתם יכולים לדרוש שימוע לפני הגשת כתב אישום ובכך לנסות לבטל אותו או סעיפים מתוכו. את זה לא עושים לבד, כמובן, אלא בעזרת עורך דין פלילי שמטפל בכך מול הפרקליטות כאשר זה קורה. ככל שאתם מודיעים מוקדם יותר לעורך הדין ומגייסים אותו לעזרתכם, כך גם יש לו זמן רב יותר לברר את המקרה שלכם ומהן הראיות נגדכם כדי להתכונן לשימוע ולהכין את הטענות שלכם. זהו תפקידו של עורך הדין שלכם להכין את האסטרטגיה ולאסוף כמה שיותר הוכחות לחפותכם ולביטול כתב האישום, וכאן קובע הניסיון והידע שלו בייצוג שלכם. משרד עו’’ד אלון שליכטר מייצג כבר שנים רבות לקוחות בכל שלב ההליכים המשפטיים נגדם.

עבירות סמים בחומרה מיוחדת

הבלבול הרב שקיים בישראל בכל הקשור לקנאביס עלול להביא אנשים לחשוב שהמשטרה ובית המשפט מקילות ראש כך אולם זה אינו נכון. יש עדיין אי בהירות בנושא זה ולכן בכל מקרה שבו אתם מסתבכים בכך אל תנסו להצדיק את עצמכם בכל טענה שהחוק לא מפליל אתכם. במקרה כזה מומלץ להתקשר ישירות עם עורך דין עבירות סמים כדי שיגן עליכם ויציג את המקרה שלכם נכון. בכל מקרה, חיוני לזכור שהמשטרה היא לא בצד שלכם וכל מה שתגידו ויקשור אתכם לחשדות נגדכם ישמש נגדכם, בדיוק כמו בסרטים. לכן, לא מנדבים מידע מרצונכם עד שמדברים עם עורך הדין שלכם שבוחן את הראיות.

ייצוג הולם ומקצועי

ייצוג מקצועי של עורך הדין שלכם מתחיל בכך שהוא מציג ניסיון וידע רב והיכרות על כל ההליכים והנהלים של המערכת על מנת לשחרר אתכם כמה שיותר ממעצר, מכתב אישום, מסעיפי אישום חמורים ועוד. המקצועיות שלו נבחנת לאורך הדרך בייצוג שלכם, בתמיכה בכם ובהובלה של הוכחת החפות שלכם למשטרה, ואם צריך אז גם בבית המשפט. זה לא דבר של מה בכך וכשהחיים שלכם משתנים בצורה דרסטית כזאת, משרד עו’’ד אלון שליכטר מייצג את הלקוחות שלו בצורה המיטבית כדי להשיג תוצאות מוצלחות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן