עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
בנייה ונדלן
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

בחירה נכונה של עורך דין פלילי: הרבה מונח על הכף

צוות האתר

לא במקרה  עולם המשפט מחולק לשני חלקים עיקריים: המשפט האזרחי והמשפט הפלילי. שני סוגי המשפט שונים זה מזה עוד לפני שנכנסים לתחום המשפטי שאליו קשורה העבירה. אם המשפט האזרחי מתנה בין שני אנשים, בין שני תאגידים או בין אדם פרטי לתאגיד, המשפט הפלילי מתנהל בין אדם או תאגיד כלשהם לבין המדינה. במשפט זה המדינה היא התובעת והוא מתנהל לאחר חקירה של המשטרה והחלטה להגיש כתב אישום כנגד הנתבע. גם תוצאות שני סוגי המשפטים שונות. בעוד שבמשפט האזרחי העונש לאשם יהיה פיצוי כספי לתובע, במשפט הפלילי העונש יכול להיות מאסר. לכן, אם אתם מחפשים עו"ד פלילי ברמת גן או במקום אחר, וודאו שהמשפט הפלילי הוא תחום התמחותו המרכזי ואפילו הבלעדי ושיש לו ניסיון רב בייצוג  חשודים ונאשמים בסוג העבירה המיוחס.

חשודים בעבירת נשק בצבא? יש למי לפנות

שירות בצבא, בין אם בסדיר או במילואים, מטיל על החייל הרבה מאוד אחריות, במיוחד אם יש לו נשק. עבירות נשק נחשבות לעבירות חמורות מאוד אך כמובן שישנו הבדל בין סוגים שונים של עבירות אלה. עבירות קלות יותר יטופלו במסגרת היחידה לעומת עבירות חמורות שיטופלו במסגרת רחבה יותר. בכל עבירת נשק המיוחסת לכם, החל מהפקרת נשק במקום כלשהו בבסיס דרך הפקרת נשק מחוץ לבסיס ועד עבירות חמורות במיוחד כמו גניבת נשק או סחר בנשק חשוב להתייעץ עם עורך דין פלילי צבאי אשר מכיר היטב את דיני הצבא, כולל אלה הקשורים לעבירות נשק, ינחה אתכם כיצד לנהוג ולפעול ואף ייצג אתכם בשעת הצורך.

עבירות מין ואלימות במשפחה: עבירות שההתייחסות אליהן מחמירה במיוחד

בתוך כלל סוגי העבירות הפליליות, מעבירות צווארון לבן ועד עבירות אלימות, ישנה רגישות גבוהה יותר ובצדק לשני סוגים של עבירות: עבירות מין ועבירות אלימות במשפחה. כאשר משווים עבירות מסוג זה לעבירות אחרות בדרגת חומרה דומה, ההתייחסות לשני סוגי העבירות האלה יהיה חמור יותר וייטה תמיד לטובת המתלונן/ת, כשהחשוד/ נאשם יישפט לחובה בעיני הציבור עוד לפני שדברים הוכחו חד משמעית. דוגמה להתייחסות המחמירה לעבירות אלה היא בכך שהזכות לשימוע לפני הגשת כתב אישום אינה קיימת בעבירות אלה גם כשהן בדרגת פשע. לכן, אם אתם חשודים בביצוע אחד מסוגי העבירות הללו, בחרו משרד עורכי דין פלילי המתמחה בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות אלה.

עו"ד רונן בנדל מתמחה במשפט הפלילי. הוא מייצג ומלווה חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי במקצועיות ותוך מתן יחס אישי לכל לקוח. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן